niedziela, 17 marca 2013

Podsumowanie ćwiczeń z weekendu+super motywujący film

Podsumowuję ćwiczenia, bo jakoś dużo się ruszałam przez ten weekend i pomyślałam, że może Was to zainspirować do aktywnego spędzania weekendów, wolnych dni, wakacji, ferii itp. itd. Bo lepsze chyba to, niż lenienie się przed telewizorem, prawda?
Przejdźmy więc do sedna sprawy.
PIĄTEK:
- 30 minut koszykówki
- 45 minut ćwiczeń do baseballu
- 4 minuty dla mięśni brzucha(robię codziennie w tygodniu i w weekendy)
- 4 minuty ćwiczeń na pośladki
- 5 minut innych ogólnych ćwiczeń
SOBOTA:
- 18 kilometrowa wycieczka w góry i trochę chodzenia po Wałbrzychu- około 8 godzin
- 5 minut na rowerku
Dalej nie dałam rady, bo mi stopy odpadały :)
NIEDZIELA:
- 20 minut na rowerku
- 4 minuty dla mięśni brzucha
- 7 minut ćwiczeń na spalanie tłuszczu
- 10 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha+skakanka
- 30 minut innych ogólnych ćwiczeń
Mam nadzieję, że Wam też tak upłynął wolny czas :)

A propos filmiku to znalazłam coś fajnego i motywującego
http://tvnplayer.pl/programy-online/kasia-bosacka-cudnie-chudnie-odcinki,1160/odcinek-0,S00E00,17338.html
Polecam i pozdrawiam,
lisek15hs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz