piątek, 26 kwietnia 2013

Bieganie + ćwiczenia

Hej!
Niedawno zaczęłam trochę biegać. Spacery i bieganie to dla mnie jedna z najlepszych form aktywnego spędzania czasu, bo jakoś do mnie przemawiają. To chyba powietrze tak na mnie działa. Co do treningów to we wtorek miałam marszo-bieg po osiedlu przez 50 minut, natomiast dzisiaj 5 km(czasu nie liczyłam). Stać mnie było na więcej, ale byłam z mniej kondycyjną koleżanką. Jestem z siebie dumna! Pół roku temu nie mogłabym nawet marzyć, żeby przebiec 600 m, a teraz robię to prawie bez wysiłku! Mam takiego powera ostatnio, czuję, że mogę wszystko. Nawet stałam się optymistką! Chyba mnie na dłużej wciągnie to bieganie, jest o wiele lepsze niż ćwiczenia w domu.
Co do ćwiczeń-znalazłam kolejną fajną stronkę :) http://polki.pl/fitness_nogi_galeria.html?galg_id=10001292&ph_center_03_page_no=9 Niby na szczupłe nogi, ale można znaleźć także inne, wystarczy poszukać. Jest tam między innymi o rolkach. Uwielbiam rolki <3 Dopiero w zeszłym roku nauczyłam się jeździć, ale pokochałam to od razu. Niestety, w mojej dzielnicy nie ma odpowiednich chodników-same krzywe płytki. A szkoda :( Z drugiej strony nie mam też z kim wyjść za bardzo. Żałuję, ale nic nie mogę na to poradzić, zostają rowery i bieganie... W niedzielę prawdopodobnie idę na rowery z rodzinką :)
Czy ktoś w ogóle czyta te moje wypociny? Jeśli tak, proszę, komentujcie :) Jeśli będę wiedziała, co robię źle, albo piszę, to się poprawię.
Pozdro,
lisek15hs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz