sobota, 23 lutego 2013

Na początek...

Już na początku chcę Wam powiedzieć, że nie zamierzam zostać anorektyczką ani też drastycznie stracić na wadze. Chcę zamienić mięśnie na tłuszcz. Moja kondycja jest baaardzo słaba, to też chcę zmienić. Kiedy chodzę ze znajomymi po górach, oni prują do przodu, a ja zostaję w tyle. Źle się z tym czuję. Muszę sobie z tym poradzić. Oczywiście zdrowo. Codziennie ćwiczę, ograniczam słodycze, fast foody i inne niezdrowe przekąski. Tylko wczoraj mi nie wyszło. Zjadłam dwa Twixy, kostkę Ptasiego Mleczka, Rafaello i batona orzechowego :(. To pewnie dlatego, że miałam migrenę. Źle się czułam, poszłam spać o 19. Mam nadzieję, że dzisiaj będzie lepiej. A oto moje wymiary: Wzrost: 165 cm Waga: 58 kg Talia: 60 cm Brzuch: 65 cm Biodra: 85 cm Udo: 51 cm Biceps: 26 cm Na początek to tyle. Pozdro i powodzenia w dążeniu do celu, lisek15hs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz