sobota, 23 lutego 2013

Jak i co ćwiczę+moje inspiracje

Zacznę od ćwiczeń. W ramach rozgrzewki robię zazwyczaj 10 brzuszków, 5 skłonów, wypady, czasami nożyce, a jak mi się to znudzi, to... tańczę :)Szczerze polecam, taniec bardzo pozytywnie nastawia do życia. Nawet ten najbardziej nieumiejętny :). W ramach ćwiczeń zazwyczaj to: https://www.youtube.com/watch?v=7WjkpjymMfs (,,Ćwiczenie mięśni brzucha przez 4 minut - dla kobiet"), przeróżne skipy, jeszcze więcej brzuszków, ćwiczenia rozciągające oraz niektóre elementy ćwiczeń do boksu. Czasem dodaję coś jeszcze. Co do motywacji to moją w sumie najlepszą motywatorką jest Ewa Chodakowska. Jak mam czas to wykonuję jej ćwiczenia, ale przede wszystkim powala mnie na kolana jej figura. Uważam, że jest zabójcza. W dni rozleniwienia często patrzę na zdjęcia chudych dziewczyn, żeby się wspomóc. Szczególnie patrzę na nogi, bo, niestety, moje są wyjątkowo tłuste :( Często oglądam filmy o tańcu, bo występują tam zgrabne, czasem nawet chude dziewczyny z zamiłowaniem do aktywności fizycznej. Wszystko, czego mi trzeba. Pytania w komentarzach proszę :) Pozdro, lisek15hs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz